środa, 12 września 2018

Hello from Naas - Dzień 17

Dzisiaj wiadomości z Naas - prosto od Ali, naszej przyszłej geodetki 😊😍
"Dzień jak co dzień wstałam o godzinie 6 zmotywowana i pełna energii na to co mnie dziś czeka. Jak na Irlandię i ciągle zmieniająca się pogodę było wyjątkowo słonecznie i ciepło. O 7 przyjechał po mnie kolega z pracy, aby pojechać pod centrum handlowe Liffey Valley gdzie mieliśmy dokończyć wczoraj zaczęte pomiary.  Po drodze natknęliśmy się na OGROMNE korki. Gdy dojechaliśmy na miejsce prac rozłożyliśmy sprzęt i zaczęliśmy mierzyć. O godzinie 13 zjadłam przepyszny lunch i zabraliśmy się znowu do pracy. Dzisiejszy dzień w pracy był pełny zajęć  , lecz daje mi to ciągłą motywację do chłonięcia wiedzy w dziedzinie geodezji. Do domu dotarłam po 18 ponieważ w tych godzinach są korki i ciężko przemieścić się do miejsca zamieszkania w krótkim czasie. Po zjedzeniu obiadokolacji umówiłam się z moimi przyjaciółkami na spacer i zakupy. Miło spędziłyśmy czas  i wróciłyśmy grzecznie do domu."

                                                                     Liffey Valley




                                                                   Hello girls!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz