środa, 5 września 2018

Detektyw z RD 4000 - Dzień 10

Środa należała do Dawida. Oto relacja:
"Dzisiaj swój dzień rozpocząłem o godzinie 7:00, po śniadaniu wyszedłem z domu na przystanek i wyruszyłem do pracy. Moja firma, TST Engineering Ltd., mieści się przy ulicy Washington Court, dotarłem na czas. Codziennie dostajemy różne zadania, szef podczas odprawy omawia jak będzie wyglądał nasz dzień. Razem z moim teamem pojechaliśmy pod wskazany adres, gdzie wykrywaliśmy podziemne przewody przy pomocy detektora RD 4000, po zakończonej pracy wróciliśmy do firmy. Podczas spotkania roboczego zdaliśmy relację szefowi. Tak w skrócie wyglądał mój dzień. Skończyłem pracę o 16:00i mogłem wrócić do domu. W wolnych chwilach odkrywam Dublin i zwiedzam okolicę, miasto jest bardzo rozległe, uliczki wydają się niemal identyczne, dzięki google maps oraz innym aplikacjom nie da się zgubić."

                                                                  Let's go to work!

                                                                          Szukamy!

                                                  Dzisiaj pracowaliśmy z takim sprzętem

                                                                            Open


                                                               Let's spray something

                                                                         Podchody?

                                                             A po pracy ... zwiedzanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz