piątek, 21 września 2018

Farewell to Dublin :-( we'll miss you - Dzień 26

Dzisiaj mieliśmy mnóstwo wrażeń. Ostatni dzień praktyk w firmach, pożegnalnie spotkania ... a wieczorem "Gala Ceremony'. Relacja Karoliny z geodezji:
"Dzień zaczął się rutynowo, wstałam o godzinie 6:00, zjadłam pyszne śniadanie przygotowane przez host mamę, zebrałam się i wyszłam na autobus by w pracy być już na 8:00. Gdy dotarłam na miejsce, mój opiekun Paul przekazał mi informacje dotyczące dzisiejszego dnia pracy. Wzięliśmy potrzebny nam sprzęt i wyruszyliśmy w teren. Naszym dzisiejszym zadaniem było wykonanie pomiarów potrzebnych do budowy nowej drogi. Po zakończeniu pomiarów wróciliśmy do firmy, gdzie miałam okazję poznać budowę, funkcje i działanie dwóch najnowszych urządzeń. Po teście urządzeń miałam za zadanie przeanalizować skany i je opracować. Niestety był to już ostatni dzień pobytu w Irlandii na praktykach, po zakończonej pracy podziękowałam szefowi Michael'owi za zdobyte w tej firmie doświadczenie. Po wyjściu z pracy udałam się na spotkanie z grupą podsumowujące nasze praktyki, otrzymaliśmy certyfikaty i wspólnie udaliśmy się świętować ostatni dzień pobytu w tak wspaniałym miejscu jakim jest Dublin." (kp)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz