poniedziałek, 17 września 2018

Relacja z Kildare - Murphy Surveys

Dzisiaj już ostatnia relacja z Kildare - Murphy Surveys. Zapraszamy do przeczytania relacji przygotowanej przez Olgę.
 "Mój dzień rozpoczął się o 6:30. Trochę zaspałam, ale na szczęście mój kolega z pracy przyjechał po mnie nieco później niż to było ustalone. 😄
O około 8:00 dotarliśmy do celu, a dokładniej do centrum handlowego w Liffey Valley. Po rozstawieniu sprzętu kończyliśmy rozpoczęte wcześniej pomiary. Moim dzisiejszym zadaniem było zmierzenie parkingu. 

O 16:00 skończyliśmy pracę. O dziwo nie musieliśmy stać w korku. 👍
Po powrocie do domu zjadłam pyszny obiad przygotowany przez host mamę.
Dzień był dość męczący, ale za to dowiedziałam się sporo nowych i ciekawych rzeczy.
To już ostatni tydzień naszego pobytu. Szkoda, że ten czas tak szybko upłynął, ale z pewnością zabiorę ze sobą pełny bagaż wrażeń, doświadczeń i przygód, nie tylko związanych z moim zawodem. Kiedyś tu jeszcze wrócę. 😉"






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz