czwartek, 13 maja 2021

Dzień z życia przyszłej geodetki

Hejka dziś prowadzę bloga ja, dla osób które, mnie nie znają nazywam się Patrycja Bodzak i uczę się w Zespole Szkół Budowlanych i Geodezyjnych w Chełmie na profilu technik geodeta. 

Jak już wiecie po poprzednich blogach moich koleżanek i kolegów jesteśmy na praktykach w Hiszpanii. Chodzimy na nie od poniedziałku do piątku, a dziś ja mam okazję żeby opisać wam jak wygląda mój dzień. Staram się wstać rano aby nie spóźnić się na autobus do pracy , który odjeżdża po 8 z przystanku nie zawsze mi się to udaje , lecz moi pracodawcy są bardzo wyrozumiali. 

Dziś od rana byliśmy w tak zwanym terenie ( parku), tam dostaliśmy za zadanie pomierzyć wszystkie obiekty znajdujące się na placu, te zadanie zaczęliśmy pod koniec zeszłego tygodnia, praca nie jest ciężka lecz bardzo czasochłonna. Nie zajmujemy się tylko praca w terenie jak mogliście przeczytać na wcześniejszych blogach, uczymy się także pracy w programach komputerowych i prac obliczeniowych. Na praktykach dziś spędziłam 5 godzin. Po praktykach udałam się do domu zjadłam i chwilę po leżałam, koło godziny 17 wybrałam się wraz z moją współlokatorka na spotkanie ewulacyjne, które odbywają się co czwartek, na nich najczęściej opowiadamy co u nas, żeby nasi opiekunowie mieli pewność, że u nas wszystko w porządku. 

Po spotkaniu stwierdziłam,że jestem za bardzo zmęczona po prawie całym tygodniu pracy, na wyjście ze znajomymi. Z mojej strony to wszystko na dziś mam nadzieję, że jeszcze kiedyś o mnie usłyszycie. Trzymajcie się pa. (Patrycja B.)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz