wtorek, 18 maja 2021

Architektka w Sewilli

Hola!  Mam na imię Natalka. Jestem uczennicą 3 klasy na profilu architektury krajobrazu. Dzisiaj opowiem wam mój dzień praktyk w gorącej Hiszpanii. 

Od 7 rano temperatura na termometrze wynosiła już 17°C  😅 rano udałam się na praktyki gdzie moim zajęciem było przycinanie roślin. Atmosfera na praktykach jest bardzo przyjazna dzięki czemu łatwiej jest przyswajać wiedzę .Było dziś bardzo gorąco , temperatura po południu wynosiła 32°C. 

Po powrocie do domu , zjadłam obiad i wyruszyłam  z przyjaciółką na Plac Hiszpański podziwiać zachwycającą architekturę oraz do parku znajdującego się obok. Kiedy wróciłyśmy do domu. Dziewczynka mieszkająca razem z nami spędzając czas ucząc nas hiszpańskiego , my ją w zamian polskiego. Każdy dzień tu to nowa przygoda wynoszącą wiele nowych przydatnych doświadczeń w naszym życiu. Takich dobrych chwil życzę każdemu z was. Pozdrowienia z gorącej Hiszpanii. 😃 (Natalia G.)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz