środa, 19 maja 2021

Majster na budowie

Hola z tej strony Mikołaj technik budownictwa. Jestem uczniem klasy 3 ZSBiG.

Dziś przedstawię mam mój dzień z pracy i z wycieczki do Real Alkazar.
O koło godziny 8 wybrałem się do pracy na budowie,zapowiadało się ciekawie gdy szef wyznaczył zadania.
Jednym z nich było mieszanie zaprawy tynkarskiej pokazał jak się to powinno robić i zabrałem się do roboty. Po paru godzinach różnorodnych robót zakończyłem pracę  i udziałem się na zwiedzanie Ogrodów królewskich oto kilka zdjęć:














2 komentarze:

  1. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się składa, ze ja właśnie już jestem po zakończonej budowie i muszę dodać, że był to ciekawy okres. Rozpoczęło się od tego, że projekt wykonano nam w https://zarzycki-architektura.pl/ i teraz możemy dzięki temu mieszkać w naszym domu.

    OdpowiedzUsuń