poniedziałek, 3 maja 2021

SEWILLA 2021 CZAS START! Redaktor Albin relacjonuje z Hiszpanii

Hola!

Dzisiaj wstałem o 7:30 i zdziwiłem się że jest tak ciemno gdyż w Polsce o tej porze roku jest jasno. Potem udałem się na praktyki autobusem do mojej firmy gdzie poznałem sposoby pracy i pracowników oraz jak wygląda hiszpańska firma geodezyjna. Dowiedziałem się jakie tam panują zasady BHP oraz jakich programów geodezyjnych używają. Następnie udałem się do domu gdzie po krótkiej przerwie wybrałem się na zwiedzanie miasta. Byłem w dzielnicy Betis, gdzie widziałem statek Krzysztofa Kolumba, dowiedziałem się ciekawych historii o tej dzielnicy. Potem robiłem selfiaki i podziwiałem piękne widoki tego miasta. Na koniec bawiłem się świetnie z moją klasą w parku gdzie  był fajny koleżeński klimat. Ogólnie moja klasa pokazała że jest spoko i że zawsze na nich można liczyć.
Pozdrawiam z Hiszpanii czytających tego bloga jak zwykle uśmiechnięty  Redaktor Albin
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz