wtorek, 11 maja 2021

Cześć, jestem Adrian!

 


Hola!
Przychodzę do was z newsami z wtorkowego dnia w pięknej Hiszpanii. Jestem Adrian i przyjechałem tutaj na praktyki  zawodowe ale oczywiście nie tylko, bo przecież nie samą pracą człowiek żyje. Dzisiaj dzień zacząłem w biegu, ponieważ zaspałem, a metro którym poruszam się do pracy mam o 7.30. Dlatego szybko się zebrałam, zjadłem kanapke, którą przygotowała mi moja hosta i pobiegłem. W pracy jestem z kolegą z klasy, który tak jak ja mało potrafi język hiszpański, ale bez problemu się dogadujemy trochę na migi, czasem językiem angielskim, i dużo pomaga nam wujek google🤣🤣. Za zadanie dzisiaj miałem prace w dużym ogrodzie, koszenie trawy, wykładanie kamyczków w ogródku. Po pracy na spokojnie zjadłem Hiszpański obiad i chwilę poleżałem, niestety nie długo, bo moje koleżanki wyciągnęły mnie na spacer po parku, który znajduje się niedaleko domu w którym aktualnie mieszkam. (Adrian G.)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz