piątek, 6 września 2019

Las chicas on the budowa :-)

Witamy wszystkich ;-)
Z tej strony Julka i Paulina!
Nasz dzisiejszy dzień rozpoczął się dosyć wcześnie. Po tym jak się obudziłyśmy, zjadłyśmy pyszne pyszne śniadanko, które dało nam siły na kolejne godziny pracy! Pracujemy w różnych miejscach więc każda z nas wyruszyła w swoją stronę zastanawiając się co nas czeka w pracy ;-)
Ja dzisiaj doskonaliłam umiejętności kładzenia kafelków. Pracuję razem z Agnieszką, koleżanką z klasy. Przed położeniem płytek musiałyśmy je dokładnie wypolerować. Muszę Wam nieskromnie powiedzieć, że nasz szef jest bardzo zadowolony z naszej pracy i nas chwali :-) Po pracy standardowo yummmie obiadek w domu. Gdy trochę odpoczęłyśmy, poszłam z dziewczynami na drobne zakupy, aby przygotować się na jutrzejszą wycieczkę na plażę! Jedziemy do Kadyksu! (J.K.)
Ja dzisiaj znów pracowałam w naszej szkole Carlos V. Bardzo się cieszę, że pracuję właśnie tutaj, ponieważ mam blisko do domu. Dzisiaj zajmowałam się demolką - pomagałyśmy w rozbiórce sufitu podwieszanego. Lubię moją firmę - ludzie są wspaniali, mili, a atmosfera jest muy simpatico! (P.Cz.)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz