czwartek, 30 września 2021

Krystian geodeta to be

Witam wszystkich. Mam na imię Krystian i chciałbym trochę powiedzieć o tym, jak spędziłem dzisiejszy dzień oraz cały wyjazd, który zbliża się ku końcowi. Dzisiaj po raz ostatni braliśmy udział w szkoleniu z AutoCADa. Na pamiątkę cała grupa zrobiła zdjęcie wraz z naszą nauczycielką Heleną, po czym pożegnaliśmy się i udaliśmy się na obiad. Po południu mieliśmy czas dla siebie, który wykorzystałem na spacer, przez co ten dzień zleciał bardzo szybko, tak jak i poprzednie. Jeszcze niedawno wyjeżdżaliśmy, a już musimy wracać. Przez ten czas odbyłem również praktyki w firmie ViaMapa oraz spędziłem czas na zwiedzaniu różnych miejsc takich jak Braga, Porto, czy samo Póvoa de Varzim, w którym mieszkamy. Do obejrzenia załączam również parę zdjęć. Pozdrawiam!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz