wtorek, 21 września 2021

Weekendowy update przedstawia ...

Siemkaneczko, ja się nazywam Mateusz "Albin" Sekutowski i jestem uczestnikiem projektu już po raz drugi. Ten tydzień przepracowałem w firmie geodezyjnej, gdzie miałem okazję poznać drugą stronę geodezji w biurze oraz portugalskich pracowników geodezyjnych. Cały tydzień pracowałem w programie AutoCAD. Towarzystwa dotrzymywali mi moi towarzysze absolwenci gdzie ich wiedza i doświadczenie było przydatne do zapoznania z programem AutoCAD. Po ciężkim tygodniu w biurze udałem się na wycieczkę do Bragi, gdzie zwiedzałem miasto oraz porobiłem zdjęcia z moimi pięknymi koleżankami oraz wspaniałymi kolegami. W niedzielę  udaliśmy się na plażę, gdzie spędziliśmy miło wspólnie czas grając w gry.

Pozdrawia Pogodny Reporter












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz