piątek, 24 września 2021

Julia!

 Bom Dia!


Za mną kolejny dzień praktyk w Portugalii, mam okazję odbywać praktyki na strzeżonym osiedlu. Jest tam jak w bajceee!! Musicie mi uwierzyć 😁. Jest tam mnóstwo egzotycznych roślin. Razem z dziewczynami Wykonujemy przyjemną pracę . Nasze zadanie polega głównie na tym, że dbamy o porządek na terenie osiedla. Wydawałoby się ze nie jest to ciężka praca, jest za to bardzo czasochłonna. Sądziłam, że dużym utrudnieniem będzie nieznajomość języka, niepotrzebnie się tym stresowałam. Gdy nie wiemy o coś zapytać korzystamy z translatora Google co jest dużym ułatwieniem dla nas jak i naszych współpracowników. Pogoda nam dopisuje, nie jest ani za gorąco, ani za zimno. Jesteśmy takimi szczęściarzami, że mieszkamy niedaleko oceanu. Mamy tam raptem 10 minut spacerkiem, często tam przebywamy gdy mamy czas wolny. Nie mamy czasu się tutaj nudzić, większość dnia spędzamy w pracy, a później zazwyczaj zwiedzamy. Bardzo to szybko leci. Pomyśleć że niedawno tutaj przyjechaliśmy, a jesteśmy tutaj już 20 dzień. Nawet nie wiem kiedy to zleciało 🤯. Jeśli zastanawiacie się czy kiedykolwiek tutaj przyjechać to gorąco polecam! Strasznie szybko leci mi tutaj czas, pozdrawiam!















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz